Komunikace se zákazníkem

Komunikace se zákazníkem

Komunikace se zákazníkem

V dnešním světě je motorem úspěchu efektivní komunikace. Jak se poptávka po službách pronájmu zrychluje, schopnost plynule předávat informace, ať už mezi klienty nebo v rámci složité sítě operací, se stává prvořadou. Proto nabízíme Vám příklad telefonického rozhovoru naši zákazníce jako ukázku.

Pani Navrátilová:

Dobrý den, u telefonu Navrátilová. Koukám na internetu že máte výkup vozidel a ráda bych vám prodala auto. Chtěla bych se zeptat odkud jste a zadali budete mít zájem o vůz

My:

Dobrý den, provozujeme výkup aut po celé ČR. Jistě nás zajímá co prodáváte a budeme se snažit vám vyhovět. Máme jak výkup vozidel na likvidaci tak výkup aut na náhradní díly, výkup nepojízdných aut a nebo výkup aut bez STK. Vykupujeme i plně pojízdné a zánovní auta. Jaké máte auto na prodej?

Pani Navrátilová:

Mám na prodej starou Octavii kombi 2007 s motorem TDi 77KW a 280 000 km najeto. Mohu vyplnit formulář na vašich webových stránkách www.auta-vykup.cz pro více informací. Formulář funguje jako výkup aut kalkulačka

My:

Ano formulář na našich stránkách funguje jako kalkulačka "nacenění vozu" ale dokážeme to spolu vyřešit i po telefonu pro urychlení vašich dotazů. Výkup aut za hotové provádíme většinou na vámi určeném místě, dokážeme i výkup aut online. Přijedeme k Vám, vozidlo prohlídneme a nabídneme adekvátní částku, pokud budete s částkou spokojená tak sepíšeme smlouvu, dáme vám peníze a auto odvezeme na vlastní náklady. 

Pani Navrátilová:

Jsem z Liberce takže když proběhne výkup u nás aniž bych musela někam jezdit tak budu ráda, řeknete mi přibližnou výkupní cenu vozidla

My:

To není problém, námi nabídnutá částka bude v rozmezí xx xxx- xx xxx Konkrétní částku se dozvíte až na místě, jistě chápete že přesná částka se po telefonu říct nedá,  vozidlo si musíme prohlédnout a stanovit konkrétní částku. 

Pani Navrátilová:

Dobře, mám čas v úterý a čtvrtek dopoledne. Do sms vám zašlu svou adresu a vy mi zavolejte kdy přijedete ok? Hezký den. 

My:

Ok děkuji za zavolání, předběžně bych to vyděl ve Čtvrtek, budeme Vás kontaktovat.